piątek, 15 listopada 2013

#wstęp


Witam was na moim blogu. Mam na imię Aleksandra, choć i tak każdy mówi do mnie Ola.
 Nie będę zdradzać swojego wieku, gdzie mieszkam i jakiemu klubowi kibicuje, bo i tak pewnie z czasem się dowiecie lub domyślicie.


O czym jest blog? To chyba podstawowe pytanie. Oczywiście o żużlu. Nie żadne opowiadanie ani zbiór zdjęć żużlowców (jak to często bywa), ale konkretne wiadomości, przemyślenia i moja opinia o tym sporcie. Będę starać się pisać obiektywnie i na temat. Mam wielką nadzieję, że moje słowa będą wam się podobać i dadzą wam dużo do myślenia. Nie zamierzam znęcać się i skupiać na jednym klubie czy jednym zawodniku ale na wszystkich. Mam tysiąc myśli na minutę i różne zdania czy opinie, więc myślę, że będzie konkretnie i z pomysłem. Będę poruszać również tematy, które pojawiają się wokół żużla. Będę rozprawiać np.o kibicach, stadionach, speedway'owych legendach i tego typu rzeczach.


W ten weekend (czyli jutro lub w niedziele) pojawi się pierwszy wpis. Będzie on trochu pewnie nudny ,bo pierwszy, ale już kolejny powinien być naprawdę ciekawy, ponieważ na konkretny temat. Jak to się mówi 'Początki zawsze są trudne', no nie? Posty postaram się dodawać co tydzień lub co kilka dni. Jeśli macie jakieś pytania to możecie je zadawać na dole w komentarzach lub na email: speedwaymoimioczami@gmail.com

Do następnego kochani!

2 komentarze: