sobota, 30 listopada 2013

#post4

Kolejny tydzień,kolejne dni,a my wiemy coraz więcej. Okres transferowy idzie diametralnie szybko i tak naprawdę do końca czyli do 15 grudnia zostało już mało,a że czas szybko płynie to na pewno zleci migiem.
Jak wspomniałam dwa posty temu kilka drużyn już w połowie listopada zakończyły budowanie składu. Czytając i śledząc różne drużyny w naszej żużlowej Polsce muszę stwierdzić,że liga w przyszłym sezonie będzie bardzo wyrównana i naprawdę mocna. Dużo może się wydarzyć jak i zmienić. Mam nadzieję,że będą tylko i wyłącznie miłe i piękne chwile w naszych kochanym sporcie. Bez jakiś afer,problemów i przede wszystkim kontuzji,a tych ostatnich było niestety dość dużo.

Ostatni "wielki" transfer tygodnia? No na pewno dużo kręciło się wokół Unii Leszno jak i Nickiego Pedersena. "Power" miał do wyboru leszczyńskie "Byki" lub toruńskie "Anioły". Wybrał jak nam wiadomo Unię Leszno co jak dla mnie w sumie jest dobre. Myślę,że na pewno Nicki wspomoże tą drużynę i będzie dla niej dobrze punktował. Nie możemy w przyszłym zapomnieć o Unii i o jej składzie. Ona również będzie mocna i będzie chciała walczyć o największe cele i trofea. Znowu w tej całej sprawie komentarze na niektórych portalach mnie odciągały,ale już nie będę narzekać. Jednak nie miło się czytało słowa niektórych cytując z grubsza "No to dzięki Pedersenowi mamy pierwszą drużynę do spadku czyli Unię Leszno". Naprawdę czytając to aż miałam ochotę aż nie powiem co. Nie kibicuję leszczyńskim "Bykom",ale takie komentarze naprawdę nie był miłe. Oczywiście nie warto się nimi przejmować. To,że Nicki jechał w drużynach,które walczyły o przetrwanie to nie znaczy,że tak będzie również i teraz. To jakieś totalne bzdury i nieprawda. Unia w przyszłym sezonie będzie ważny zespołem i na pewno nie odda broni zbyt szybko. Mają bardzo silną drużynę i myślę,że kilka zmian kadrowych jakie u nich zaszły wyjdą tylko na dobre. Mogę jedynie czekać na wiele miłych niespodzianek ze strony tej drużyny w przyszłym sezonie.

Od dawna mówiło,że o kolejnym Polaku w składzie Stali Gorzów. Tak się stało. Przed kilkoma dniami pozyskali oni Mateja,teraz Piotra Świderskiego. Będzie on kolejnym seniorem w tamtej drużynie. Na pewno będzie starał się jeździć dobrze i rozwijać,ponieważ myślę,że jednak poprzedni sezon w 100% nie był dla niego udany. Punktował różnie i czasem bardzo przeciętnie. Jednak sądzę,że trener Stali da mu szansę pojechania w kilku meczach i wykazania się. Musi jednak on wykorzystać szansę i pokazać nie tylko kibicom,ale też sobie,że umie i potrafi.  Zobaczymy jak to będzie,ale musi naprawdę dać z siebie wszystko by po prostu nie zawieść. Pozostaje mi życzyć mu dobrego i bez żadnych kontuzji sezonu,bo myślę,że to jest najważniejsze.

Dużo wiele rzeczy jak i spraw wyjaśniło się w pierwszoligowych jak i drugoligowych zespołach,ale nie będę oceniać ani wymieniać co się tam dzieję. Na pewno tam również będzie bardzo ciekawie i walka o jak najlepsze wyniki i ligi będzie zacięta.
Jednak trochu zdziwiłam się wczorajszą informacją. Mowa tutaj o tym,że trener Włókniarza Częstochowy czyli Grzegorz Dzikowski będzie trener drugoligowej Ostrovii. Myślę,że może on powalczyć z zespołem o pierwszą ligę choć byłam tą decyzją dość zdziwiona,ale na pewno jest to dla niego słusznie podjęta decyzja i nic nie można z tym zrobić.
Włókniarz również powoli kończy kompletowanie składu. Ostatnio pozyskali Petera Kildemanda. Na pewno ten zawodnik pod Jasną Górą się rozwinie i będzie również ważnym punktem zespołu. Oby tylko zarząd klubu i przedstawiciele rozwiązali wszystkie problemy i spokojnie przystąpili do następnego sezonu.

Czyli krótko i na temat zaskoczenia tego tygodnia. Już nie wiele nam zostało do końca i jeszcze myślę,że coś nas zdziwi i też dużo się wyjaśni. Większość drużyn gotowa na przyszły sezon,a kilka jeszcze klubom pozostały do załatwienia sprawy formalne. Czekamy,czytamy i obserwujemy co się dzieje i co jeszcze się wydarzy.

~Chciałam podziękować wszystkim,którzy czytają tego bloga i dają mi wsparcie i piszą ciepłe słowa to naprawdę pomaga. Obecnie mam jakieś dziwne problemy z kontem na Google +..Mam nadzieję,że to chwilowe.
Z kolejnym postem powinnam pojawić się koło wtorku lub środy. Będzie on dotyczył naszych stadionów żużlowych i atmosfery na nich.
Czytajcie,komentujcie i polecajcie! Trzymajcie się ciepło! :)



3 komentarze:

  1. Świetnie napisane! ;D No to czekam na kolejny post :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna! ♥ No i jest o Unience ♥ U mnie Nicki ma czystą kartę na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno transfer Nickiego do Leszna jest warty uwagi. Ciekawe, czy wreszcie uda mu się zdobyć tytuł drużynowego mistrza Polski.
    Równie interesujące wydaje się przejście Kildemanda do Częstochowy. Szczerze powiedziawszy, liczyłam, że może przyjdzie do Gorzowa, bo i takie były plany. Ale w Częstochowie na pewno będą mieli z niego pociechę.
    No a Stal pozyskała Świderskiego. Tak naprawdę jakoś dziwnie mi się na niego patrzy w mojej drużynie. No ale zobaczymy co pokaże. Mam nadzieję, że zaliczy bardzo dobry sezon.

    OdpowiedzUsuń